Niet tevreden over onze dienstverlening in Blaricum? Laat het weten!
De gemeente ontvangt soms signalen dat inwoners niet tevreden zijn over de dienstverlening.
Bijvoorbeeld over de manier waarop inwoners door een medewerker van de gemeente zijn behandeld. Of je krijgt geen reactie van hen. Als je een klacht hebt dan kun je dit bij de gemeente melden en kunnen zij ermee aan de slag.
Een klacht helpt ons om de dienstverlening verder te verbeteren. Als u het niet eens bent met bijvoorbeeld de inhoud van een besluit dan zijn er mogelijkheden voor bezwaar en beroep. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtencoördinator bij Juridische Zaken, via 14 035.
Ben je niet tevreden met de manier waarop de gemeente je klacht behandelt? Vraag dan hulp aan de Nationale ombudsman.
Of zie je losliggende stoeptegels, een volle vuilnisbak of kapotte straatverlichting? Geef het door. Je kunt een melding doen als er bijvoorbeeld op straat iets kapot is of bij overlast of vervuiling buiten. Een melding kan eenvoudig via de homepage van de gemeente.